Veckan/Veckorna

Guud, Jag e såå himla dålig på det här med bloggandet och allt... Jag ska försöka lära mig =)

Jag har fått 1-3 vänner nu, eller mer som typ bara nån man känner och så. Men i alla fall... Jag älskar det här i Malibu, men redan nu tycker jag det börjar bli lite tråkigt...(men bara lite!)
Det är ruskigt svårt med skolan just nu men det årdnar sig nog =)  har ganska skönt schema, börjar kl 10 och slutar kl 2 på Fredagar, bästa dagen av alla!! resten är oxå ganska sköna ;)

En annan sak oxå är att vissa skriker "Preppy-girli" efter mig i korridoren ibland, störigt!! Jag visste inte äns vad det var, förän jag kom hem och sökte på internet och titta på den här, haha!! såå jävla kuul! Detta är min och Lexie´s Humor i högsta klass =)

I början e den lite muppig med allt hängade på bilen eller nått, men sen kommer de haha!!

 //kram Jenny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0