Ny skola och allt!!



Jag visade min mamma den här sidan och hon sa att vi inte alls bor i Newport som jag trott hela tiden, utan  vi bor nån stans i Malibu ... (pinsamt!!!) :s Bara så ni vet!!
 
Detta är min nya skola =D
(tryck): MHS 2008

Den var värkligen stor,beige och fiin!! plus en massa kaggiga tonåringar. När vi pratat lite om oss (min borcha och mig) bestämde sig "rektorn" att han skulle tänka tills han har pratat med några och allt, nått spnt men det är mycket alltså!! Vi får hoppas på det bästa.
Efter det behövde mamma åka till jobbet så hon lämnade oss hemma  och efter det fixade jag och Daniel rummen o så. Jag e faktiskt gasnka nöjd =). Aja ska kanske o bada lite efter detta, men vi får see...
 Imorrn får jag besked om skolan =S
//kram Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0