Varför åker jag igentligen??

Jag har  börjat att lära mig det här med tiden nu, för shit vad trött jag är!! I alla fall, jag kanske ska berätta varför vi flyttat hit o allt.
Min Pappa e Arkitekt och sen en dag  fick han ett stort jobb här,i ett företag. Vi pratade om det i månander och tillslut gick vi alla med på det hela familjen. Min Mamma jobbar oxå där nu. Dom får mycket i betalt så därför var det inte så svårt ekonomiskt att åka.

Problemet var ju bara det att Daniel o jag har för det första inga vänner här och för det andra ingen skola att plugga i (än). Så idag Lördag (i sverige e det söndag) åkte jag och min familj iväg och köpte en ny bil, en Ranch Rover, svart =D (bilder nedan). Jag älskar den och kan knappt vänta tills Jag får köra snyggingen!! Jag får helt enkelt vänta på 16års dagen som det är här =). Senare idag ska jag iväg och köpa möbler och sånt, hoppas jag hittar nått snyggt. Tänkte åka till bloomingdels, dom ska ha det bästa. 

Visst e den underbar<3<3
  

Kommentarer
Postat av: mli

Jag är avundsjuk på dig!

2008-09-07 @ 20:43:07
URL: http://mliwannberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0