Malibu beach and a Jamba Juice


Guud va mysigt vi hade!! Idag var jag och
Daniel (min brocha)on the beach och det
är värklien så underbart häär!! Det ligger
surfare och väntar på den perfekta vågen,
 men ändå var det inte så många här som
 det blev efter kl 1 här!! då kom nästan alla
 eftersom att dom varit i skolan och allt  =)
så då stack vi till Jamba Juice , Daniel och
 jag köpte en varsin smootie, mums!!

Sen började vi sakna päronen så vi ringde
  och bestämde att vi skulle ut och äta
ikväll hoppas vi får en mysig kväll och att
ni oxå får... hade det  ;) 

Bild: Jag på mogonen, vid stranden


Medans vi väntar på kväll ska vi gå och bada lite mer, kanske vi hittar lite vänner, man kan ju alltid hoppas :P


Kommentarer
Postat av: Isaura

Din blogg är verkligen jättefin. :D Jag tänkte bara ge dig ett litet tips (menar inte att låta elak eller något) men på din header ska det väl stå: "Mitt liv i en helt ny värld" ? för du har skrivit hole och det borde vara whole :) Tänkte bara hjälpa till. :D

2008-09-09 @ 12:01:37
URL: http://isaprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0