Tokig!!

Asså jag tror jag blir tokig!! Det är nån som tjatar om att  jag e fejk och allt, och att jag tar en massa bilder från internet bara.
jag kanske har tagit en eller två men det har jag ju fan heller sakt!! Och jag ändrade lite på det där som du var så galen på ( att jag kopierat) men det är bara för att jag inte pallade att skriva en massa själv och så stämde det ju ganska bra med min dag,
Plus att om du tycker att jag e en sån jävla snorunge behöver du ju inte läsa min blogg, eller inte äns gå in på den!!




Ledsen att jag inte skriver mkt oxå, jag har en massa skola oh sånt nu, inte i helgen kanske men jag tror att det börjar lösa sig med allt nu.
Jag har faktiskt startat bra =) jag har redan några i min nya klass som pratar med mig och undrar om jag förstår saker och så, snällt va?!!
Aja får se hur dagen fortsätter, klockan är nu 15,55am här och jag känner mig rätt trött... vi får helt enkelt se,
Jag tror att jag bara ska titta lite på datorn, kanske gå ut på baksidan och sola lite innan solen försvinner, inte för att det är "så" varmt (inte), det funkar ialla fall...
//kramar Jenny♥

Kommentarer
Postat av: Alicia

dom som säger att det är fejk och sånt är säkert bara avundsjuka. hoppas du har det bra där och att du trivs i nya skolan!

tack för att du läser min blogg också:)

kram! / alicia

2008-09-15 @ 18:29:38
URL: http://shortyalicia.blogg.se/
Postat av: Cassandra

coolt att gå i en skola i USA ^^

2008-09-16 @ 18:22:30
URL: http://cassandrahemdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0