Tisdag

Ge gärna lite tips nere vid kommentarerna,  på VAD jag kan göra, jag har sååå tråkigt här. Specc när det inte finns skola eller nån (förutom in brocha Daniel) att vara med...

Idag  skulle vi börja nya skolan, eller i alla fall få besked...men det blev visst inte så. Dom på skolan fick lov och skjuta upp det =(
Men men. Igår kväll gick vi på resturang och hade jätte mysigt!! Men dyrt var det!! 
Vaknade kl 8 här idag, har fortfarande jet... vad det nu heter. Så nu lägger jag mig tidigt och går upp tidigt,suck. 
Åt en good fukost, pannkaker med jordgubbar, mums!! Sen skulle mamma och pappa till jobbet, Men dom ville egentligen stanna med oss sa dom, ♥♥
Så idag gick(!!) jag och Daniel ´to the mall och shoppa,som ligger ganska nära mig... konstigt nog var det Daniels idé... =o
Vi köpte en film oxå som hette "The Rock" den verkar bra så nu tänkte vi se lite film och ha lite mys helt enkelt =)
//kramar Jenny

Här e lite bilder från igår och idag:

Middagen är serverad

Idag:







Kommentarer
Postat av: Isaura

Haha, ja. Det blir fel ibland. :) Tack så mycket, det var väldigt roligt att du skrev om hur det var att vara ny i Malibu, låter väldigt coolt. ;)

2008-09-10 @ 15:48:30
URL: http://isaprinsessa.blogg.se/
Postat av: Ida

SV: Åh vad roligt att du läser min blogg! Det glädjer mig :-) nämen, vad roligt!!! Får man komma och hälsa på? Haha :)

2008-09-10 @ 20:48:15
URL: http://idabarck.blogg.se/
Postat av: Sannah

himla tråkigt med såna som du som bara kopierar samma smöriga text till massa bloggar för att få besökare.

2008-09-10 @ 21:18:32
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0