Shopping så det sprakar om det!!

(ändrad, pga att nån var så petig på mig =P )
Gud,  Jag är helt slut i benen efter många timmar från affär till affär. Men något som jag älskar med USA är deras enorma matvarubutiker, det finns allt mellan himmel och jord. Smink, mat, hälsoprodukter, light-produkter, ja allt möjligt helt enkelt. Vi hittade iallafall det mesta . Jag köpte en massa grejer som en tjej har i behov av =). Det här blir superbra! Nu är det bara det jobbigaste kvar...dvs om någon timme så åker vi hem och ska släpa runt allt i hela huset och att bära upp en mega Amreicask säng,suck. Flyttar in helt gör jag nog på tisdag eller onsdag, om jag inte blir helt färdig imorgon då.


P.S klockan e nu 2am här, fattar ni vad sjukt!! klockan i sverige e väll nått med 10-11pm va??
Shita my guda?? haha 
Från Amerikanska Vogue (väldigt likt target, faktiskt):

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0