Onsdag<3

Idag började jag skolan, yeas!!! Eller jag ska nu börja i en ny skola, jag börjar i en vanlig klass + att jag har extra efter skolan, som en utlännings pryl..=s. Daniel kom oxå in på skolan, jippie!! Jag e såå himla glad, ni anar inte gladheten inom mig ljust nu!! Om jag inte kom in i den här skolan, skulle jag börja i en getto skola, och vem vill de lixom?!! (inte illa ment.. typ)
Jag vaknade som vanligt och sen åt jag frukost, satte mig lite vid datorn och såå, sen vid ungeär 10/11 ringde MHS till mina päron och sen ringde dom oss och allla blev fyllda med glädje =D Vi ska börja där imorrn.

Om ni undrar varför det gick så snappt var det bara så att Daniel (brocha) och jag ska hinna ikapp och eftersom att terminen redan börjat...så, jaa.
//kramar Jenny

P.S. Köpte nyss en ice blended...som en liten kick så här mitt på dan. Den e såå god dricker faktiskt den ljust nu, mums. Men tyvär inte samma gooda smak som orginalet =D men denna e oxå super god =) D.S



"The Original Ice Blended Belgian Chocolate"

Kommentarer
Postat av: Dennis

Åh, tackar! :) Vad intressant med Malibu, jag ska följa din blogg så väl jag bara kan. ^^



Allt bra idag då? :)

2008-09-11 @ 16:06:16
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Elin

Gud vad avundsjuk man blir när man läser om allt det här. Allting låter verkligen super roligt.

Hoppas du kommer trivas där och att du kommer få ha det skojj. :)

<3

2008-09-11 @ 18:25:18
URL: http://moreofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0