Onsdag (tryck på bilderna)

P.S jag känner mig såå himla utanför när jag inte känner nån, de e lite anorlunda!! Men det funkar nog snart... =s eller nått D.S



Läste nyss lite kommentarer och dom kan vekligen göra en glad =D Tackar alla<3<3 Idag började jag skolan, fattar ni en americansk skola, det e helt sanslöstt!!! jag kan knappt tro det själv, men fortfarande känns de som semester. AA!! Så igårkväll ringde dom och pratade med mamma i ungefär en timme plus mer!! otroligt =). Så idag började jag och jag var såå nervös, jag valde kläder i timmar. Ska jag ha min röda eller gråa tröja? den vita kjolen, nej den bruna. Jag hade stora problem!! Fick i alla fall ihop en söt liten look. När jag kom dit skulle jag gå till rektorn och få mina böcker, skåp kod som det är här och en karta över den stora skolan... =S ojoj?!?!  har igentligen inte tid att skriva just nu, men senare idag eller imorron. Jag har redan en massa läxor!!
//kramar Jenny♥



(tryck på bilderna)
          
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0