Måndag


Nu e skolan slut, ska göra en massa plugg nu, ta en paus och bada, sola eller/och göra en smoothie. Älskar smoothies, till och med när jag bodde i sverige älskade jag det!! underbart<3<3 den kan få en att känna sig fräch i kroppen...haha.

Om jag ska vara ärlig så i början av flytten var det mer som på film eller en dröm det här, men nu är det mer värkligt!! jag känner att jag inte är van med all drama och då menar jag DRAMA, jag trodde inta alls på det innan jag åkte, men gud det handlar om att vara "coolast" och det är inte alls så snälla i lklassen som en svensk klass, udda. Det handlar mäst om killar och sånt i-och-försej om vem som varigt otrogen  o allt lalala...
Man tröttnar på allt alltså och det börjar räcka med värme för min del..jag längar till i vinte då jag ska till sverige igen och fira jul. När kommer snön till sverige? e det varmt? jag har inte hört så mkt från mina tjejer där hemma... läser ni fortfarande min blogg? elller har ni släppt mig =( ?
Kom hit nåån gång vetja ;)

Saknar er tjejer och killar (såklart) haha<3
//Kram Jenny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0