helgen

Igar var de fest som sagt... ojoj!!
Sa javla kuul jag fick jatte mkt nya kontakter och saa, aaa!! :) Klockan ar nu 3 och jag vaknade kl 2, sov hos Lexxie<3 sa jag sitter vid hennes dator nu det ar darfor jag inte skriver med svenska bokstaver... haha det later som om jag har natt i munnen nar man laser det =P

Lite senare idag ska jag och Lexxie plus 1 annan tjej ut och springa lite far se hur de gar...  Fast nu fick jag lust att bada i Lexxie´s pool!! den e sa himla underbar, det ser ut som en san dar liten vik man kan bada i utomlands med en massa vaxter runt-om-kring, saa himla coolt!!
Efter var spring-tur kanske vi badar lite, som en avslapning lixom =) hah.

Har e i alla fall lite bilder fran igar... tog tyvarr inte sa manga eftersom att jag hade sa kul, lol.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0