Bloomingdale´s<3<3


Sitter nu i mitt halv-klara rum med laptop i knät, tänkte passa
på att skriva lite om min nått jag började gilla idag =D




(eller Macy´s e oxå en av dom, fast dom e väldig lika)

Guud, jag Älskar värkligen denna underbara affär<3 och jag tror detta kommer bli min favorit, absolut!!  Men när man går runt bland alla märken och tittar på lapparna så backar man en bit och tänker till, men guud vad dyrt!! haha =) (Vissa saker finns det ju som kostar men om jag hittar nått som lockar såå)

I morgon ska jag och Daniel fixa rummen o så (sätter in bild på mitt rum sen =D  ) Ska kanske o bada lite efter det, men vi får see...


//kramar Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0