Äntligen...*Mycket text,Men läs värt!!

Äntligen här... efter en lång resa.
När vi kom fram till huset stod det en stoor kontainer där, den var stor, hård och röd.Jag blev verkligen såå glad när jag såg huset!!Jag sprang in med min LV väska (fejk, men ändå) slängde den på det vita och blanka golvet, jag blev helt av mig!!

Efter en stund efter att vi hade plockat in de mästa åkte vi till Target, en stor affär
som e ganska populär...i alla fall så är det verkilgen Såå stort där!!Vi köpte  lite fukost  och så, sen åkte vi till Denny´s som vi var vid senast vi var här och jag lovar det e såå gott här, typiskt Amerikanska maten, mm!!
Sen åkte min pappa och  brochan Daniel "hem"(e fortfarande lite ovan vid att säga det där)  Så jag o min mamma kunde åka ensama till "Newport fashion Island" som de heter och det är såå underbara kläder här!! Köpte en Juciy Country Overall och jag ee såå glad det passar säkert till mina Uggs!! Sen köpte vi en varsin Ice blended från Coffé bean, Mums. Efter en lång och underbar dag åkte vi hem i våran Hyr bil.. hehe.Väl hemma hade Daniel o Pappa plockat upp en massa saker, Det var verkligen en skön känsla att komma in i huset med nästan allt uppe ur kartongerna.

Huset: (tog bilden själv, stolt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0