Har ni fått sjukan ni me?

Köpte lite på Victoria secret (bilder kommer senare =P orkar inte lägga upp dom och ta en massa foton o lalala..)
Efter de gick jag och Lexxie till Närmaste McDonken =P mumsi, haha


Älskar USA värkligen<3
(palmer i bakgrunden!! så härlig det känns att värkligen tänka -Jag bor här =P  )


 

Några dagar senare (lördag) fick jag värsta hostan, hostar-stup-i-ett!! suck asså! så nu ska jag ligga hemma hela idag måndag och sen får vi se...

P.S pratade precis me min kompis Louise från stockholm och hon var tydligen oxå sjuk :( det går visst runt hela jorden eller nått, haha. Jag e inte den ända som blir tokig på förkylnigen...Tiffieny från min klass har oxå hamnat i "Fall-cold" (höst-snuvan,typ)
Så här sa
Tiffieny igår på tele;  - I´m so fucking upset!! I Wanna be in the mall right now, but Nooo!!

Aja ska försöka sova bort förkylnigen nu ;)

//Kramar Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0