...



Dagens bild... Underbart härligt!!


Haft sjukan ett tag nu, kom tillbaka till plugget och nu... en massa att ta igen, suck!!

 Igår fixade vi amerikansk bank till mig (gratis), mobilabonnemang (dyrt, man betalar både för utgående och ingående samtal) eftersom att vi haft det litew bizzy med allt flyttandes så glömde vi lite saker :S men nu fixade det sig. Jag ska köpa ny mobil oxå!! Pappa tyckte jag skulle ha en Blackberry medanst tjejerna i plugget tycker att jag ska skaffa mig en LG Vogage (super cool mobil, svår att förklara) plus att dom tycker en Blackberry är bra... jag o andra sidan har ingen aning!!
 När vi sitter i ute Cafeterian och äter kan jag inte låta bli att tänka på... utlandsinspererat, ibland tror man nästan att man är i nått varmt europeeiskt land. Det var runt 23 grader i solen igår.. inte supervarmt men ändå vårvarmt. Vi var och shoppade lite saker till halloween pga att det är såå himla stort, folk köper redan en massa pryttlar och små skit dom kan pynta husen med.

Det var faktiskt väldigt lätt att prata engelska för mej nu,lite ord här och där emn jag tycker att jag har nått flera av mina mål i engelska uttal =D  mycket lättare än jag trodde när vi skulle flytta hit. Vi avslutade dagen med att gå på bio.
Ha det bra nu alla svennar =D
Peace♥

En sak oxå, jag kommer inte skriva på ett tag nu tror jag... Jag har inte så mycket lust helt enkelt men sen att jag skriver nån gång så där, måste ju berätta hur roligt och underbart härligt jag haft det!!
SKöt om er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0