Helgen och såå...


Nu ochj  jag solar (uppenbart, ha),mysigt va =PP  Blir ni lite avis i sverige va??
Hur många grader e de där borta?



Det har inte hänt så mkt  senast jag skrev, jag har bara glömt :S att skriva här... Men jag ska bättra mig xD
Senarst jag skrev var lixom i tisdags förra veckan, fyskäms!! ;P

Aja, veckan var ganska "normal" Jag kände mig lite nere idag och så så jag tog ledigt från skolan idag, tänkte fokusera på lite provn och så, Så jag sitter vid våran pool nu, dricker en latte (ÄLSKAR!!) med laptop i knä och njuter av att jag värkligen lever underbart här och så, ganska coolt faktiskt ;P haha
Jag saknar Min släckt och livet i sverige (igen), men de e klart man gör, ala har vi ju hem längtan förr eeller senare...
Tänkte åka med mamma o titta lite i affärer efter skolan, några affärer jag gillar e  abercrombie & Fitch, Holliser Co. och/eller American Eagle outfitters. (Några coola märken ni måste titta på om ni åker hit nån gång) Sen ska vi väll mysa resten av dagen, haha.
//Kramar från Jenny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0