Cheerlearding<3


På fotot gör hon en "scorpion", detta e inte jag (Jag e blond!!)

okej, jag vet att jag skrev att jag älskade tennis... och lalala. Och nu vill jag berätta om Cheerleading, men jag lovar jag e ingen sport fåne!! (vill int de i alla fall =P) Jag vill bara göra saker jag gillar  och hålla konditionen uppe =D.

Så i går testade jag Cheerleading, de va seröst SKIT kul, vi fick testa göra en mini-stunt men ändå ;P och en liten dans, eller mer en massa steg och vad det hete och sånt. De va såå jävla kul ;) (Dom sökte nya till en grupp, så jag var på "try out´s" men de glömde jag på själva dömnings tiden =S ) I alla fall... Efter det gick Lexxie o jag till henne. Vi hade skit kul och hon försökte lära mig göra Skorpionen eller "scorpion" som den kallas haha så jävla kul vi hade =)

Lexxie o jag ska till Victoria Seacret nu o köpa lite smått o gott, Hiho =D
Hör av er elr nått ;)
//Kramar Jenny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0