Bara en liten sak...Tennis!!

Klockan e 10:40 am här nu, hur e de i sverige?? Något specc som hänt?


Bara en liten sak jag kom-o-tänkte  på när jag var ute och gick igår var att nästan VARENDA en av dom som bor här har en egen Tennisbana på tompten!! så sjukt, asså såå "spolied" kan man väll inte vara!! (även fast vi har en, men den fanns redan när vi flutta in men ändå,haha) =s
Men seriöst de e skit kul me tennis!! testa det säger jag bara (Oliven, haha)

Aja var bara de bye♥ 


1.  2.  3.

Dom rosa ringarna står för Tennisbanor och "den" gula för ett underbart hus =p

Kommentarer
Postat av: olivia

åh, jag är så avundsjuk på dej!allt verkar så underbart och roligt där borta! <3

2008-10-04 @ 12:34:38
URL: http://olivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0